Senin, 09 November 2015

Belajar Hidup Daging-Free

Belajar Hidup Daging-Free

Menukar diet anda adalah langkah pertama untuk menjadi seorang vegetarian tetapi tidak satu-satunya. Menjadi vegetarian yang dianggap oleh kebanyakan menjadi pilihan gaya hidup. Peralihan kepada vegetarian yang berdedikasi tidak akan menjadi satu yang tiba-tiba. Ramai orang yang memilih untuk menjadi vegetarian mengambil beberapa hari, minggu, atau bulan untuk mengubah sepenuhnya. Keputusan untuk menjadi vegan tidak boleh dipandang ringan. Perubahan gaya hidup akan mengambil komitmen dan kesungguhan untuk berpegang kepada. Ramai orang yang telah membuat suis mengatakan bahawa ia bukan sahaja perubahan fizikal tetapi juga rohani.

Untuk memulakan hidup anda tanpa daging anda perlu mempelajari teknik-teknik penyediaan makanan baru. Suis gaya hidup seperti ini boleh menjadi lebih sukar jika ahli keluarga anda masih memakan produk daging. Jika anda bukan orang yang biasanya tidak memasak di rumah anda ini boleh menjadi masalah. Anda perlu belajar penyediaan makanan. Ia tidak perlu menjadi keras seperti yang anda fikirkan. Walaupun resipi kegemaran anda boleh digunakan untuk membuat hidangan vegetarian. Semua yang anda perlu lakukan ialah menggantikan daging yang diperlukan untuk resipi dengan burger veggie atau soya yang mana berkenaan. Ia mungkin mengambil sedikit masa untuk keluarga anda untuk mendapatkan digunakan untuk perubahan gaya hidup anda apabila ia datang untuk makan makan. Mereka akan makan daging semasa anda makan hidangan veggie anda. Ini boleh membuat beberapa ketegangan dan anda dan keluarga anda akan perlu belajar untuk mengamalkan toleransi semasa proses peralihan ini.

Seperti yang anda membuat suis untuk makan sayur-sayuran, anda akan terdorong untuk kembali kepada gaya hidup anda makan daging. Lagipun masyarakat kita adalah salah satu yang kebanyakannya pemakan daging. Kebanyakan orang yang membuat pertukaran kepada kehidupan yang tanpa daging berbuat demikian kerana sebab-sebab kesihatan. Masih terdapat beberapa orang yang menjadi vegetarian kerana sebab-sebab moral atau spiritual. Orang yang membuat perubahan kerana masalah rohani atau moral biasanya mempunyai lebih daripada satu badan perubahan gaya hidup penuh apabila mereka membuat pilihan untuk memeluk vegetarianisme.

Berendam dalam vegetarianisme dan kekurangan daging dalam diet anda adalah pendekatan yang terbaik untuk membuat banyak perubahan ini. Anda mungkin mendapati bahawa ia mengambil masa beberapa minggu untuk anda untuk menyediakan diet vegetarian yang tepat untuk anda. Pada masa itu, anda akan dapat untuk mencari apa makanan meatless anda suka dan juga makanan yang boleh bertindak sebagai pengganti untuk daging. Anda mungkin mahu mengambil vitamin tambahan semasa fasa peralihan ke dalam gaya hidup daging percuma untuk mengelakkan kekurangan vitamin.

Anda mungkin mendapati bahawa orang-orang di sekeliling anda akan tertanya-tanya untuk mengetahui mengenai perubahan gaya hidup anda. Rakan-rakan dan ahli keluarga juga mungkin mahu untuk menyertai anda dalam perjalanan anda untuk vegetarianisme. Seperti yang anda kemajuan dalam cinta anda untuk semua yang vegan anda mungkin merasa anda mahu terlibat dengan masyarakat vegetarian. Kumpulan masyarakat yang banyak untuk vegetarian untuk belajar dan berkembang dalam perubahan gaya hidup mereka bersama-sama. Anda boleh mendapatkan sokongan untuk soalan-soalan sukar yang anda mungkin ada di kalangan masyarakat. Anda mungkin mahu mengambil masa untuk mencari masyarakat vegetarian di kawasan anda untuk membantu anda berkembang dan berkembang dalam keputusan hidup berubah baru anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar