Senin, 09 November 2015

Cara Mudah Untuk Tangani Berpeluh berlebihan Muka

Cara Mudah Untuk Tangani Berpeluh berlebihan Muka

Berpeluh muka yang berlebihan mungkin disebabkan oleh hiperhidrosis. Ini adalah satu keadaan di mana badan berpeluh di tempat yang berbeza-beza sebanyak-banyaknya walaupun individu itu tidak panas, dan tidak terutamanya aktif secara fizikal. Ia adalah isu yang sukar untuk menangani dan mencari penyelesaian yang bekerja untuk mengelakkan episod dan akhirnya membetulkan masalah tersebut, adalah cara yang pasti untuk mendapatkan kembali di landasan yang betul ke arah yang lebih baik hidup, lebih selesa.

Tahap kebimbangan juga boleh menjadi penyumbang biasa kepada masalah ini. Adalah penting bagi orang yang mengalami isu ini untuk mengetahui cara-cara menjaga emosi dalaman mereka di bawah kawalan. Ramai orang mendapati bahawa pernafasan dalam atau lambat, kiraan senyap berfungsi dengan baik dalam menenangkan mereka apabila mereka berasa terharu. Lebih banyak yang anda mencabar diri anda untuk bertenang dan yakin dalam arena awam, lebih banyak diamalkan dan adepts anda akan menjadi dalam berbuat demikian.

Terdapat beberapa rawatan topikal yang mungkin membantu anda dalam tinggal pengering lebih lama. Witch hazel dan minyak pokok teh adalah agen yang apabila diletakkan pada kulit boleh menggalakkan pembentukan kelembapan berlebihan pengeringan. Hazel ahli sihir cukup ringan untuk digunakan sebagai adalah, bagaimanapun, minyak pokok teh tidak sepatutnya digunakan untuk menghadapi dalam bentuk semula jadi kerana ia adalah sangat keras. Anda boleh mencari dalam talian untuk mencari produk yang mengandungi bahan semulajadi dalam persediaan selamat untuk muka. Oleh kerana produk tersebut adalah astringen, mereka juga berkhidmat dengan baik di kawasan lain seperti pada tangan dan kaki dan ketiak dalam mencegah bau yang biasanya disebabkan oleh kelembapan berlebihan.

Secara dalaman anda boleh menggunakan diuretik ringan untuk mengelakkan episod awam utama berpeluh. Akar Burdock dan astragalus kedua-dua kerja untuk menggerakkan cecair badan tambahan keluar melalui saluran kencing. Ini bermakna cecair kurang bersedia untuk dihasilkan melalui kelenjar peluh. Air dengan jus lemon segar juga berkhidmat tujuan ini dengan baik.

Satu lagi remedi dalaman yang berkesan adalah program dalaman yang baik detox. Dengan ini, individu itu menghapuskan kumpulan makanan tertentu atau pergi pada cepat untuk tempoh masa yang tertentu. Ini membolehkan badan untuk melepaskannya daripada membina toksin. Setelah ini pergi badan boleh mula beroperasi pada tahap yang ideal, menjadikannya lebih mampu untuk membetulkan termostat dalaman yang rosak.

Anda sumber yang paling berharga boleh didapati dalam talian. Berjuta-juta orang mengalami berpeluh muka yang berlebihan dan agak beberapa daripada mereka sering menggunakan mesej dalam talian dan papan berbual dengan membincangkan penyelesaian dan ubat-ubat yang telah bekerja untuk mereka. Ini adalah cara yang baik untuk belajar tentang punca lazim hiperhidrosis dan untuk mencari keselesaan dalam fakta bahawa walaupun anda mungkin alami, anda tidak melakukannya sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar