Senin, 09 November 2015

Evolusi Anastasia Bulu kening

Evolusi Anastasia Bulu kening

Anastasia kening kit menggabungkan sejarah masa lalu salah satu wira wanita cantik dalam industri ini. Anastasia Soare pasti tiada peminat kecantikan biasa. Dia hidup sebagai seorang arkitek dalam Romania menakutkan komunis sehingga akhirnya dia merayunya suaminya melarikan diri ke Amerika Syarikat. Hampir 3 tahun selepas itu, Anastasia dan anak perempuannya diikuti, tetapi dia tidak dapat mengamalkan seni bina kerjanya di Amerika. Oleh itu, dia beralih matlamat kerjaya untuk memasuki bidang kosmetologi itu.

A sejarah masa lalu dalam seni bina dilengkapi Anastasia dengan kemahiran dan mata untuk reka bentuk. Menggunakan teknik-teknik dari seni bina manakala memeriksa muka, dia mencipta taktik yang tersendiri untuk membentuk kening bagi mewujudkan rupa struktur yang lebih diubah. Ini meningkatkan perniagaan beliau dan dalam tempoh yang singkat, dia mula mewujudkan perusahaan bernilai jutaan dolar kecantikan beliau. Pada masa ini beliau adalah pemilik beberapa salun kecantikan, di samping amalan swasta untuk selebriti. Selain itu, koleksi kosmetik beliau dipanggil Anastasia kini nama utama ketika datang ke kening teknologi.

Sebelum rawatan memetik, dia selalu menunjukkan bahawa pelanggan perlu melawat seorang pakar kening untuk mendapatkan membentuk asas sebelum menggunakan Anastasia kening kit di rumah. Ini membentuk pertama ialah bentuk yang anda bekerja dengan untuk baki hidup anda. Ia juga adalah yang terbaik untuk tweeze ke arah pertumbuhan rambut, mengekalkan garis yang dibuat oleh pakar. Tweezing, daripada waxing, akan disyorkan untuk penyelenggaraan kening.

Walaupun menggunakan pensel kening, adalah lebih baik untuk pergi dengan warna yang teduh yang lebih ringan daripada warna semula jadi kening, kerana ini akan mengurangkan keseriusan melihat. Tetapi, sekiranya anda mempunyai kening blonde sangat ringan, yang lebih gelap teduh akan disyorkan untuk membekalkan kening dengan definisi tertentu. Anda tidak boleh tweeze rambut daripada di atas kening, kerana ini boleh menyebabkan lubang dan tempat-tempat yang tidak rata. Sebagai alternatif, ia adalah sangat disyorkan bahawa tempat di antara kening dan di bawah tulang kening menjadi bidang tumpuan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar