Senin, 09 November 2015

Boleh Terion Air Buat Terlalu Badan Anda alkali?

Boleh Terion Air Buat Terlalu Badan Anda alkali?

Jika anda telah membuat penyelidikan air terion, anda mungkin berbuat demikian kerana anda ingin mencuba untuk menyembuhkan diri sendiri secara semula jadi, anda hanya mahu untuk mendapatkan lebih sihat atau anda sedang mencari untuk air minuman yang terbaik yang anda boleh mencari. Apa pun alasannya, anda mungkin tertanya-tanya jika ia akan membuat badan anda terlalu beralkali.

Ketika lahir, anda mempunyai kira-kira badan yang sempurna, yang bermaksud jika anda diuji ph anda, ia akan mungkin menjadi alkali lebih sedikit daripada asid. Lama kelamaan, anda terkena bahan kimia, pencemaran, makanan yang diproses dan minuman, racun perosak dan tekanan. Secara beransur-ansur anda menjadi lebih dan lebih berasid sehingga satu hari anda perasan sakit-sakit badan, penyakit yang kerap, penyakit atau anda hanya tidak mempunyai tenaga dan pandangan mental anda pernah. Walaupun jerawat, asma, alahan dan masalah kulit boleh menjadi tanda-tanda asid terlalu banyak. Dengan semua ini, saya sering terkejut bahawa sesiapa sahaja boleh fikir ia mungkin untuk mendapatkan badan yang terlalu beralkali. Air terion boleh membantu anda mencapai keseimbangan yang pernah, tetapi ia adalah sangat tidak mungkin untuk mewujudkan terlalu banyak kealkalian.

Untuk memulakan perjalanan ke arah pemulihan diri atau kesihatan yang lebih baik, anda mungkin mahu untuk menguji ph anda. Anda boleh membeli jalur ujian ph dari farmasi tempatan anda atau secara online. Arahan yang pada pakej. Saya suka jalur lebih baik daripada kertas litmus kerana mereka lebih mudah untuk berbanding dengan carta warna dalam pakej. Kemungkinan besar anda akan menjadi terlalu berasid-ia jarang berlaku bagi seseorang yang belum cuba mengimbangi badan mereka, untuk mendapat keputusan ujian dalam julat yang ideal kecuali mereka adalah seorang vegetarian yang ketat. Mula menambah lebih banyak makanan alkali untuk diet anda dan cuba membawa badan anda ke dalam zon ph yang disyorkan pada pakej. Anda akan mengetahui betapa sukar ini. Saya rasa anda akan mendapati diet yang semata-mata tidak mungkin untuk membuat badan anda terlalu beralkali, tetapi juga menambah air terion untuk diet anda boleh biasanya hanya membawa anda ke dalam zon ph yang betul sepanjang hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar