Senin, 09 November 2015

Jangan Caps bulu Kesan rambut kami?

Jangan Caps bulu Kesan rambut kami?

Musim sejuk biasanya membawa kita perkara-perkara yang baik, seperti Krismas, tetapi juga beberapa perkara lain, yang tidak begitu baik, seperti, misalnya, sejuk. Hidung merah, telinga beku, sejuk kaki dan tangan adalah beberapa helah jahat musim sejuk itu kepada kami dan kami perlu berhati-hati untuk melindungi diri kita dengan baik terhadap mereka. Topi bulu adalah antara perkara yang paling penting melindungi musim ini, memandangkan, pada cuaca sejuk, kita boleh kehilangan sehingga 10% daripada haba badan kita melalui kepala kita.

Tetapi, walaupun item wajib jika kita mahu menjauhkan diri sakit kepala atau sakit telinga, topi bulu tidak sentiasa yang tidak menyenangkan. Dari kasual untuk fesyen topi musim sejuk, dari penjebak atau Rusia topi untuk beanies penyu atau topi bobble atau alat penutup telinga semata-mata dan kepala, mereka semua boleh digunakan untuk kelebihan kita. Mereka boleh menjadi aksesori terbaik untuk menekankan gaya dan angka dan meluahkan personaliti kami.

Bagaimana pula dengan rambut dan gaya rambut kita? Walaupun agak meninggalkan di latar belakang dengan glamor kepala memakai kita, rambut kita tidak harus benar-benar lupa. Ia memerlukan perlindungan terhadap fros, seperti mana-mana bahagian lain di badan kita, jika tidak ia akan menjadi rapuh dan membosankan. Tetapi, di sisi lain, ia tidak boleh benar-benar terletak di bawah topi kami, atau ia akan kelihatan tidak seimbang dan rata apabila penutup glam dikeluarkan. Selain itu, topi bulu yang terlalu ketat dan tidak membiarkan kulit kepala kita bernafas boleh menyebabkan kerengsaan dan kemerahan.

Oleh itu, kita perlu mencuba dan mencari jalan untuk mendamaikan keperluan kita untuk dilindungi daripada sejuk, untuk kelihatan bergaya dalam topi bulu dan menjaga gaya rambut dan kulit kepala kita. Kita mesti mencari topi yang paling sesuai dengan gaya rambut kita dan tidak menyembunyikan kelihatan baik gaya potongan rambut kami. Juga, kita perlu memilih model rambut yang membuat sebahagian besar kunci kami, tocang atau pinggir dari bawah kepala-memakai kami.

Terdapat cukup beberapa helah untuk membantu rambut anda semasa musim sejuk, seperti menggunakan produk pelembap untuk mengelakkan rambut yang kering dan statik, memohon pelbagai penyelesaian urut kulit kepala untuk memulihkan semula akar rambut kita, memilih warna rambut yang lebih terang untuk melarikan diri kesuraman musim sejuk. Apa-apa keputusan perlu diambil dengan cermat dan semua pilihan perlu dibuat dengan rasa tanggungjawab untuk rambut kami, yang masih hidup dan rindu untuk perlindungan kami.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar