Senin, 09 November 2015

Buah Pinggang Batu Gejala Lelaki

Buah Pinggang Batu Gejala Lelaki

Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin tertanya-tanya apakah tanda-tanda batu karang pada lelaki. Tanda-tanda bahawa anda akan mengalami akan bergantung kepada saiz batu anda.

Jika anda mempunyai sebuah batu besar maka anda mungkin akan mengalami kesukaran untuk membuang air kecil. Ini selalunya akan menyebabkan kesakitan yang amat sangat ketika cuba untuk membuang air kecil. Anda juga mungkin mengalami loya, sakit kepala dan muntah-muntah. Walau bagaimanapun ia juga penting untuk ambil perhatian bahawa kadang-kadang penyakit ini tidak mempunyai sebarang tanda-tanda yang boleh membuat penyakit ini sukar untuk mengenal pasti.

Satu lagi gejala klasik batu karang pada lelaki adalah jika anda melihat apa-apa darah di dalam air kencing anda. Sesetengah lelaki yang mempunyai penyakit ini dapat membuang air kecil, namun mereka mengalami sakit dan tidak selesa ketika cuba untuk berbuat demikian. Sesetengah lelaki dengan penyakit ini telah melaporkan perasaan terbakar ketika cuba untuk membuang air kecil. Jika anda mempunyai penyakit ini, anda juga boleh melihat bau yang tidak menyenangkan kepada air kencing anda

Gejala-gejala lain penyakit ini di kalangan lelaki termasuk sakit di rantau abdomen yang lebih rendah, jangkitan saluran kencing, demam dan juga sakit belakang juga boleh hadir.

Jika anda mengalami mana-mana gejala-gejala ini maka ia adalah kemungkinan yang anda mungkin mengalami penyakit ini. Ia adalah penting bahawa anda menyembuhkan penyakit ini dengan seberapa segera yang mungkin. Masa gejala-gejala ini akan menjadi lebih teruk dan juga boleh membawa kepada kematian jika tidak dirawat.

Cara terbaik untuk mengenal pasti sama ada anda mempunyai penyakit ini adalah untuk berunding dengan doktor anda dan meminta untuk ujian air kencing. Ujian air kencing biasanya akan mengenal pasti sama ada anda mengalami penyakit ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar