Senin, 09 November 2015

Colon / Surgeons rektum Dan Beberapa Maklumat Penting

Colon / Surgeons rektum Dan Beberapa Maklumat Penting

Colon / pembedahan rektum adalah salah satu jenis yang paling biasa pembedahan di Amerika Syarikat. Walau bagaimanapun, Honolulu kolon / Pakar Bedah rektum berada dalam perjanjian bahawa sebahagian daripada prosedur mereka melakukan boleh dielakkan dengan penjagaan pencegahan sedikit. Dan penjagaan ini dilakukan dengan mudah dan mudah oleh pesakit dirinya sendiri. Ini sama sekali tidak bermakna bahawa penjagaan pencegahan akan membuat satu imun terhadap perlu mempunyai operasi seperti ini, tetapi mereka pasti akan menurunkan risiko.

Langkah yang paling penting mana-mana pesakit yang boleh diambil untuk mengelakkan penyakit kolon, rektum, usus kecil dan dubur adalah untuk mempunyai pemeriksaan secara berkala. Prosedur ini dipanggil kolonoskopi dan hanya pemeriksaan dalaman organ-organ ini dengan kamera kecil. Ini adalah barisan pertahanan pertama dan jika tepat pada masanya, kerja-kerja yang terbaik.

Pemakanan yang tidak sihat sering sering punca pembedahan diperlukan. Banyak makanan dalam masyarakat hari ini dan masa lalu baru-baru ini menyumbang banyak untuk semakin merosot bahagian-bahagian penting dalam badan. Daging merah adalah pelakunya a. Diet yang terlalu berat dalam daging lembu terompah sehingga usus besar kerana badan manusia mengambil masa untuk mencerna. Juga, lebih daripada daging merah yang tersedia mungkin mengandungi hormon dan steroid yang boleh dikaitkan dengan kanser kolon dan rektum.

Penyelidikan masih belum selesai. Walau bagaimanapun, kebanyakan pasar raya besar menawarkan daging merah untuk pembelian yang tidak mempunyai hormon atau steroid. Ini menunjukkan bahawa sebahagian besar daripada penduduk yang percaya ada sambungan.

Selain daripada makanan yang dimakan, ia juga merupakan makanan yang tidak dimakan. Malah, ia boleh dikatakan bahawa ia adalah lebih diet itu sendiri, daripada mana-mana makanan. Penyelidik menunjukkan bahawa diet ramai orang tidak mempunyai unsur-unsur penting yang diperlukan untuk menjaga bahagian-bahagian ini bersih dan berjalan dengan lancar. Serat adalah di bahagian atas senarai ini.

Fiber adalah terkenal hadir diet Amerika banyak. Ia sering dijumpai di dalam buah-buahan dan seluruh bijirin, dan ia bertindak sebagai mop, benar-benar menjatuhkan dan memetik buah daripada sisa makanan dan bergerak mereka di sepanjang jalan mereka keluar dan badan. Tanpa serat, makanan ini boleh tinggal tahun di dalam kolon, secara literal reput secara perlahan-lahan dari masa ke masa.

Pakar Bedah perlu menjalani latihan yang ketat dan meluas untuk bekerja dalam profesion ini. Mereka mesti melengkapkan empat tahun pengajian ijazah, dengan syarat tertentu dalam biologi dan sains hayat. Selepas ini, terdapat beberapa ujian yang mencabar untuk mendapat kemasukan ke sekolah perubatan. Sekolah perubatan berlangsung empat tahun, diikuti oleh 1 tahun tinggal dan kemudian tahun-tahun tambahan yang Pakar Bedah mesti melengkapkan. Ia tidak berakhir lagi. Masih terdapat satu atau dua tahun lagi latihan pembedahan yang khusus kepada bidang itu sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar