Senin, 09 November 2015

Quantum Healing Otak Menggunakan Terapi Laser Dingin untuk Sihat Neuropati

Quantum Healing Otak Menggunakan Terapi Laser Dingin untuk Sihat Neuropati

Quantum Healing Otak boleh menggunakan terapi laser untuk merawat neuropati. Neuropati mungkin disebabkan oleh kesilapan komunikasi antara otak dan saraf di seluruh badan kerana banyak sebab. Keradangan mungkin disebabkan oleh tahap glukosa dijumpai di dalam kencing manis atau jangkitan virus herpes atau HIV di sepanjang saraf. Saraf boleh menyembuhkan dan mesti mempunyai sokongan pemakanan, bersama-sama dengan terapi laser atau akupunktur. Formula herba juga boleh digunakan untuk mempercepatkan pemulihan impuls saraf terjejas. CoQ10 dan Asid Alfa Lipoik boleh digunakan untuk menyokong penyembuhan saraf. Asid gamma-linolenik (GLA) adalah satu lagi makanan tambahan yang mungkin berguna. Baki perlu dikembalikan dalam neurotransmitter otak dan hormon peringkat dalam usaha untuk fungsi saraf untuk benar-benar pulih.

Quantum Healing Otak menggunakan L-Lysine untuk merawat neuropati dikaitkan dengan wabak virus. L-Lysine boleh dibicarakan apabila terdapat jangkitan herpes yang aktif. Kurangkan makanan anda yang tinggi dalam arginine seperti kacang, coklat, dan kafein dan mengambil 2000 mg sehari L-Lysine. Teh hijau juga boleh menghentikan atau mengurangkan replikasi virus. Amino asid terapi boleh menggunakan 5-HTP, GABA, l-lysine, dan theanine untuk membantu merawat neuropati.

Terdapat keperluan untuk memantau tahap glukosa. Paras glukosa yang tinggi boleh menyebabkan keradangan dan menjejaskan fungsi saraf. Jangan sekali-kali memandang rendah kesan-kesan bahaya paras glukosa yang tinggi pada fungsi saraf dan jumlah yang melampau keradangan yang berpunca daripada peningkatan radikal bebas di dalam otak. Rasuk laser sejuk menembusi kulit dan mencetuskan tindak balas imun. Ia boleh membantu hormon keseimbangan badan dan neurotransmitter. Ia boleh mempercepatkan penyembuhan luka. Terapi laser boleh digunakan dalam beberapa jenis penyakit otak. Terdapat beberapa cara bagi seorang doktor untuk mencuba terapi laser. Terapi Auricular boleh digunakan dengan terapi laser dan mata badan boleh digunakan untuk meningkatkan lagi rawatan. Rawatan ini tidak menggunakan jarum dan bebas kesakitan.

© Dr R. Batu, MD-India

Tidak ada komentar:

Posting Komentar